Deel jouw ervaring

'Voor een betekenisvol leven’

Klachten & Suggesties

Klachtenbehandeling

Wij doen ons best om u de best mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt een klacht hebben over beslissingen over uw behandeling, of u vindt dat uw behandelaar de gemaakte afspraken over uw behandeling niet goed nakomt. Misschien bent u van mening dat een medewerker van de instelling onzorgvuldig met u of met uw medische gegevens is omgegaan. Of u voelt zich bijvoorbeeld niet veilig in de wachtkamer.

Als u een klacht hebt heeft we dat graag. Een klacht indienen kan op verschillende manieren.

In onze folder klachtenregeling leest u welke stappen u kunt nemen wanneer u niet tevreden bent. Als cliënt, maar ook als familielid of naastbetrokkene van een cliënt.

Onze klachtenregeling wordt ook uitgelegd in onderstaand filmpje.

 

 

Meer informatie over onze klachtenbehandeling vindt u op de website van Arkin

Let op: onze bereikbaarheid voor klachten over facturatie is gewijzigd. De klachtenfunctionarissen facturatie zijn bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag, van 13.00 tot 15.00 uur op T 020 590 57 29 of via klachtenfacturatie@arkin.nl

'Arkin Ouderen; als psychische, sociale en lichamelijke problemen het leven op zijn kop zetten'
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacy- en Cookiebeleid | © 2021 Arkin Ouderen - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Arkin